RSS Feed

Experienta din HTML si CSS

       De curand am avut de facut un site pentru informatica,mai exact pentru atestat,in care ni se cere sa cream un site si documentatia lui.


       Treaba e ca la noi la scoala nu prea ne invata cele necesare,adica chiar ce ne trebuia:HTML.Html mi s-a parut simplu,usor,cred ca oricine poate invata primele versiuni de Html.Tot ce trebuia sa faci la html e sa copiezi codul si sa inlocuiesti unde ai nevoie.Asta e una.



       Css-ul m-a batut rau.Noroc ca am gasit pe cineva pe tpu de m0a ajutat,altfel eram mort.Am facut css in line,ca nu stiam cum altfel.Si am inceput treaba,am facut o bara de meniu,din ce m-am inspirat,din ce am modificat,a iesit acceptabil.Dupa am facut un tabel lateral in html,ca apoi sa pot scrie site-ul.Cand am ajuns la acest pas,am ramas blocat o zi intreaga,pentru ca gresisem ceva,si scrisul meu se ducea in josul paginii desi scriam in <body>,ceea ce a fost foarte greu de pus la punct.



       O gramada de probleme daca nu te pricepi,dar mi-a placut intr-un final,cand vezi rezultatul finisat ca fiind pagina ta.Oricum treaba asta mi-a luat 7 zile,dar pot spune ca am invatat ceva:nu voi fi web designer in aceasta viata.



       Site-ul arata primitiv,dar e munca pe care am depus-o,si daca profii astia ar fi pus mana sa ne invete html,as fi stiut mai multe.Asa e greu,in timp ce faci site-ul sa sii inveti ce faci..

One response »

  1. Never say never. Nici eu cand am intrat prima dată pe internet nu aveam ideie cu ce se mănancă şi acum am ajuns să realizez site-uri complexe fără prea mari bătăi de cap. Uşor uşor le înveţi pe toate!🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

