RSS Feed

Nu mă pot lăsa de Skyrim.

skyrim-wallpaper-bears-and-vikings-oh-my-646x363

Nu mă pot lăsa de Skyrim.

Ok,deci totul a început acuma o săptămână.Eram eu,un copil obişnuit,jucând toate genurile de jocuri,în special shooters,şi mai puţin RPG.Nu am jucat până atunci decât Fable şi The Witcher,şi mi s-au părut bunicele.Nu prea eram eu fan RPG,când ştiu că n-am o ţintă pe centrul ecranului,că poveştile sunt interminabile,că e complicat şamd.

Am un coleg care de un an îmi tot zice”Joacă Skyrim,cel mai tare joc” şi eu „Mda sigur,are 300h,eu mă plictisesc la un rpg de 24,n-o să joc niciodată,implus,e prea complicat de jucat cu toate magiile alea şi puterile..”.

Aveam să spun o mare minciună.Nu ştii până nu încerci.Era o zi de joi,instalasem Skyrim.Intru eu frumos,ah mişto poveste,eşti prins la la la,un dragon..Dupăia începi explorarea.Vreau să zic că parcă te-ai plimba prin Bucegi.E verdeaţă frumos,un lup când colo ( foarte realist,nu în haite şi nu vrăjiţi,doar lupi,urşi,cerbi) şi pe partea cealalalta zici că ai ajuns în Hymalaya pe vârf.

E rost de bataie!

Nu ştiu cum să vă spun dar am 40h pe Skyrim,şi simt că nu am jucat nimic din el.Deci poţi face orice!E liberă ta alegere dacă vrei să te alături unui clan,dacă vrei să furi că tiganu din casele oamenilor,să te iei de sătenii fără gardieni,să te duci să admiri peisajele,să găseşti chestii şmechere în peşteri înafara misiunilor.

Mereu când intru în timpul săptămânii,ştiu că am de învăţat,îmi zic „o misiune,atâta fac”,şi după ce termin misiunea mă întâlnesc pe deal cu un dragon,îl distrug,ajung în Whiterun şi îmi dau aia o misiune aşa de simplă,îmi zic”cum  să n-o fac pe asta,nu durează mult,să omor un urs ce terorizează un sat..”Şi uite aşa ajungi,pe mine mă ustura ochii,zic că joc o oră,joc 3,în weekend bag 6.

E pur şi simplu un joc care are de oferit,care are multe poveşti de auzit.Efectele sunt geniale.De la flacăra de-ţi străluceşte în palmă la magiile care se bag în aer.Şi când dragonul coboară pe sol,ce realistic de dărâma din picioare.Aş fi vrut să nu mă fi apucat de jocul ăsta.Nu mă mai pot concentra când învăţ şi scriu,mă întreb întruna unde să mă mai duc,când termin misiunile de la un clan,când găsesc magii mai bune.E chiar un fenomen,am scris pe google „can’t quit skyrim” şi..se pare că nu-s deloc singurul.Mai sunt mulţi ca mine.Nici măcar nu mai am poftă să joc altceva,îmi ajunge,ştiu că mă distrează destul.

Sunt atâtea de făcut!

Nu mă pot lăsa de Skyrim.

 

Iti fac buzunar la gat!

Iti fac buzunar la gat!

 

One response »

  1. da, stiu kum e :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

