RSS Feed

Cu şi despre lene. Doar ce cred eu.

Dintre toate păcatele de pe pamantulul ăsta,lenea nu are echivalent.nu mumai că nu are leac,dar e o stare ce te îmbolnăveşte încă de pe băncile şcolilor primare.La prima vedere,subiecţii manifestă folosirea unor expresii ca ‘nu acum’ sau ‘nu am chef’.

Sunt multe activităţi care îţi pot provoca stătea de lene.Cum ar fi învăţatul! Mi-e mai lene să mă apuc de învăţat decât învăţatul în sine. Este un adevărat ritual învăţarea. Când nu am chef,mă apuc de lucruri care nu le-aş face niciodată de bună voie:mă apuc şi fac curat în cameră,deşi mama mă pune s-o fac în werkend si n-o fac. Apoi parcă îmi vine să mai bag un joc pe pc,un joc,numai un joc îmi zic! După ce mă joc o oră zic ‘ eh,dacă tot a trecut o oră,să încep la fix de invatat’ . Când se apropie fe fix îmi vine aşa o poftă nebună de o gustare,nu găsesc nimic şi mă întorc şi mai demoralizat. Mă apuc în final de învăţat,obosesc după o oră şi iau pauză 2 ore,apoi se face 12 şi mă culc…

Lenea de a te trezi,se manifestă la  90% din adolescenţi,este cea mai populară formă. E atunci când cele mai erotice visuri au loc la 7 dimineaţa,când ai găsit cea mai bună poziţie de somn,iar între vis şi realitate o femeie te terorizează să te trezeşti,e maicata.. Din agonia lenii de dimineataaaa te pişi din şezut,deşi eşti băiat. Câteodată eşti aşa leneş ca nu ajungi la prima oră,iar apoi mergi încet pe hol şi te lauzi că ai fost în club sau ai ajuns acasă la 3 dimineaţa.

Şi în final lenea de a scrie pe blog. Mie odată mi’a fost aşa lene că n’am scris un an,faţă de alţii care scriu o propoziţie şi pun un videoclip şi gata,e blog! Eu am preferat să mu scrie,că deh,miera lene.

 

Lasă un răspuns

