RSS Feed

Still alive.

Salut! Sunt Sergiu.Mda,ciudat,având în vedere că e blogul meu..Treaba e că n-am mai postat de prin martie anul trecut,deşi au fost mai mult motive prin care mă lăsasem de scris,cert e că de atunci n-am mai scriu vreun articol.

Venise vara şi începusem să îmi caut de muncă,am găsit,am muncit.Vine toamna,încă din martie oricum mă luase o lene uriaşă să scriu pe blog.Probabil îmi dădea seama că nu prea e vizitat blogul meu,că bara aia cu flag counters nu prea se mişca deşi scriam săptămânal.

Alta era că nu mai aveam ce scrie,rămăsesem afra idei,devenisem un xerox de idei,ideile altora de blog,şi oricum o parte din mine vroia să îl şterg.Mai trecusem pe el în cursul anului,doar să văd dacă mai văzuse cineva blogul.

Intru azi,văd nişte comentarii de la cineva de prin noiembrie,cică alţi doi mă urmăresc.Hm,nu mare brânză,că doar etichetele mele pe google nu i-au condus pe toţi aici.Habar n-am dacă voi mai scrie,nu mai ştiu pe nimeni,nu mai urmăresc pe nimeni,bănuiesc că şi alţii m-au uitat,blogroll and shit.
Oricum făcusem blogul pentru popularitate,deşi este pe un cont gratuit şi n-am cheltuit prea mult timp înafară de facebook şi mess ca să-l popularizez.

One response »

  1. Pingback: Still alive. « A day in my shoes

Lasă un răspuns

