RSS Feed

H’antivirusii vere!

Băi oameni buni,cum e la voi cu antiviruşii ăştia?
Ca la mine nu e deloc o chestie minoră.Mereu când caut un antivirus mă uit în topuri,cele mai noi,cele care consumă cel mai puţin,cele mai simple etc şi îmi dau bătăi de cap.Durează o zi până mă decid ce să iau,încerc mai multe şi mă dau bătut.

Image

Laptop-ul când l-am luat avea Norton pe el,nu mai avusesem înainte.Ce să zic,simplu,bunicel,update drăguţ şi rapid.Până îmi expira licenţa de 60 zile.Dupăia o dau pe piraţi!Îmi iau în oridine:Avira,observ că îmi ai 3 ore la un Full Scan,Bitdefender că e românesc dar consumă prea multe resurse,revin iar la Norton,cel gratuit,stau 30 zile şi nu reuşesc să găsesc crack sau serial pentru el..Şi aud într-un final de Microsoft Security Essentials.

Cică e făcut de Microsoft şi merge numai pe windows-urile cu licenţă.Asta e fain,pentru mine,pentru alţii nu.Şi îl iau de pe site-ul oficial,şi am rămas pe el.De ce?Că are design de şi un copil îl stăpâneşte,adică funcţiile lui sunt Scan,History,Settings.Consumă puţine,tace în banca lui,nu cere upgrade,nu serial,nu nimic.

2 responses »

Lasă un răspuns

