RSS Feed

Ce credeam eu la 7 ani..

Poate că aţi avut şi voi sau poate nu vă amintiţi,dar există o perioadă în viaţă în care aveţi concepte greşite despre viaţa,d`ale copilăriei cum ar veni,lucruri care nu le înţelegeai sau nu erai capabil să le înţelegi când erai mic.

Cam pe la 7 ani credeam că :

  • De ce nu poţi pur şi simplu să tragi tot internetul pe un CD?Am fost printre puţinii copii ce a avut calculator dar nu internet mulţi ani,şi mă întrebam de ce nu putem simplifica situaţia.Credeam că internetul este o bază de date cu multe multe informaţii ce are ca principal site pe Google.Mereu intrăm pe pagina de internet explorer care dădea eroare sperând că într-o zi voi avea ce accesa.
  • Toată apa de canalizare +ce conţine ea se varsă în mare,şi eram terifiat,pentru că văzusem odată la mare în Eforie un c*#$% plutitor şi credeam că există o ţeavă uriaşă ce varsa totul în mare.Implus,aveam o frică de gurile de canalizare de pe stradă,credeam că dacă cazi într-una vei fi plin de mizerie şi te vei îneca.
  • Dacă înjuri chiar apare dracul în stânga ta,cum ne-a spus învăţătoarea,şi eram destul de speriat,având în vedere că la desene îl redau cu pielea roşie,o furcă şi cu ochii de foc.
  • Caracatiţa uriaşă dintr-un film ce scufunda un vas va veni şi după mine.Nu ştiu ce s-a întâmplat,era un film vechi de nu mi-lamintesc,dar tentaculele alea uriaşe pe vas m-au făcut să cred că va ieşi din mare şi va veni să-mi încolăcească blocul.Mama m-a liniştit spunându-mi că nu are cum să vină pentru că ea merge doar prin apă.
  • Extratereştrii din desenul ăla vechi B.A.D.(Bureau of Alien Detectors) sunt pe bune şi ne puteam îmbolnăvi şi noi rău de tot.Era o perioadă când mama mai pleca de acasă la nişte vecini şi începea desenul ăsta animat,iar eu când aflăm că sunt singur şi mă uit la el eram speriat,mai ales la ce melodie promo avea.
  • Dacă dorm cu faţa la perete voi visa urât,pnetru ca chiar aşa era,aşa ca imediat ce în somn mă trezeam cu faţa la perete mă puneam instant pe partea cealaltă.

4 responses »

  1. Eu la 7 ani eram speriat de teroristii lu ceausescu. Imi zisese unu mai mare ca se ascund in padurea din spatele casei. trist moment ca nu am mai intrat in padurea aia aproape un an.

    Răspunde
  2. Cea mai tare dilemă a mea la 7 ani era: ”dacă nu avem bani, de ce nu face banca mai mulți și să dea și la săraci – să nu mai fie nimeni pe drumuri, nici oameni, nici căței- și toți să fim fericiți?”
    Adevărul e că nu am înțeles chestia asta nici când am ajuns mare. A trebuit să ajung în clasa a 11a și să mi se explice(fără să cer eu asta) de profesorul de economie=)))

    Frumoasă postarea ta. Iubesc copilăria.
    Numai bine!

    Răspunde

Lasă un răspuns

