RSS Feed

Bărbieritul la 17 ani..

Habar n-am cum e la voi,dar bărbieritul la mine mereu a fost o experienţă ciudată.

Am început în clasa a 8-a(devreme) când aveam ditai şobolanul la mustaţă,şi mai toţi mă ştiau după mustaţa,aşa că tata a luat frumos big-ul şi mi-a arătat ce şi cum stă treaba.Incredibil,nu arata rău,dar cu stupoare constatasem că de aseară până azi crescuse miraculos,uşor observabil.

După o scurtă perioadă a apărut şi părul pe gât,care şi el mare.De frică să nu am experienţă zilnică a lamei,am dat prima oară cu ceară,să smulg firul,poate îl fraieresc să nu crească.De unde atât bucurie,era la fel ca şi cum ai da cu aparatul de râs.Asta e,am început să mă bărbieresc de la 2 săptămâni(creştea greu în clasa a 8-a) până la săptămânal (în prezent,oricum e la limită,de bun gust ar fi la 3 zile).Oricum la vârsta mea mă bărbieresc mai mult pentru ocazii,o întâlnire,o ieseala, nu pentru că trebuie să fiu îngrijit zilnic.

Niciodată nu mi-a plăcut părul,de nici un fel,şi mă tem de ziua în care va trebui să mă bărbieresc zilnic,să văd cum firul creşte pe fata mea de la o oră la alta.Oricum urăsc şi faptul ca lama e ascuţită.Adică ce?nu te-ai tăiat vreodată,eu de fiecare dată,fie că eram grăbit sau nervos,fie că apăsam prea tare sau prea repede,fie că dădeam în sens opus într-un mod greşit.

Îmi place prospeţimea de după bărbierit,dar urască faptul că în acea zi nu pot face sport,că mă irit uşor.Am văzut tipi care la 17 ani abia le iese puful mustăţii,am văzut şi cu barbă completă,asta e omule,cum te naşti,am învăţat că nu poţi împiedica procesul.

Pur şi simplu cred că urăsc maturitatea,când te vezi cu spumă de ras te gandesti`Ce repede am crescut`

5 responses »

  1. incepi sa te obisnuiesti cu spuma si cu aparatul de ras

    Răspunde
  2. Foarte tare povestioara barbieritului tau. Cam asa ii si la mine. :)):)):)) Oricum ii ciudat sa te vezi cu spuma si cu lama in mana, in fata oglinzii si sa te gandesti ca acum tu esti in locul tatalui, la care te uitai cum se barberea, numai cu ceva anisori in urma,

    Răspunde
  3. Pingback: Recomandarile zilei- linkuri promovate | BlogAwards

Lasă un răspuns

