RSS Feed

Bicicleta cu pedale la mâini.

De când mă ştiu mi-a plăcut mersul pe bicicletă.Tata îmi zice că de la 3 ani mergeam fără roţi ajutătoare,iar acum,la 17 ani,pot spune că am nişte picioare de invidiat,sunt numai muşchi,şi groase,şi doar din plăcerea de a pedala.

Stăteam şi mă gândeam că defectul corpului meu este că sun slab la braţe(nu îmi plac flotările şi nici orice forţă cu braţele) şi mă bătea gândul dacă ar exista o bicicletă cu tracţiune pe faţă,cu care să dai la pedale cu braţele(că doar din plăcerea de a merge cu viteza pe bicicletă am făcut muşchi) şi am început căutările pe google,desigur nereuşite.După ce am renunţat la termenii în engleză(crezând că americanii sunt geniali şi au inventat-o deja) am trecut la termeni româneşti:` bicicleta cu pedale pentru maini`si Voila! Am găsit un articol din ziar,şi culmea,un român a inventat-o!Vezi articol aici.

Cel mai tare mi se pare faptul că poţi folosi şi picioarele şi braţele în acelaşi timp(doar că nu a scos încă schimbător şi frâne pentru tracţiunea pe faţă).Vă daţi seama ce viteză!Şi poţi pedala şi cu picioru în ghips.Singura problemă e că tipul nu este finanţat astfel încât să iasă modelul.Logic,un tip cu bani care poate finanţa conduce un Porsche,nu îl interesează pe el de oamenii care merg zilnic cu bicicleta până la muncă.

Spor la sport şi cum zicea o poză de pe 9gag:`Train hard.The summer îs coming!`.

3 responses »

  1. Buna Ziua, Dl Sergiu,

    Sunt Ionel Tulpan, cel cu bicicleta aia cu pedale la maini, vreau sa-ti multumesc pentru cuvintele frumoase pe care le-ai avut cu privire la inventia mea…

    Nici nu am un model acum, ceea ce este in poza acolo, e un prototip initial: dar important este ca merge bine pe strada, inca din 1996. Foarte frumos articolul tau, dar vezi ca nu mai functioneaza linkul de acolo; ziarul Cotidianul mi-a scos articolul de pe Net, inca de prin 2011… Daca vrei, mai putem comunica si in viitor, acum ai adresa mea de email.
    Mult succes pentru viitor, si sa auzim de bine,
    Ionel Tulpan

    Răspunde
  2. Dl Sergiu,

    Vad ca sunteti din Constanta. Eu sunt din Eforie Nord. Pe aici o cunosc oamenii, pt ca bicicleta mea e cea mai rapida din oras. Vad insa ca nu s-a auzit de ea prin Cta, desi a fost prezentata si la statiile Ctv si TVNeptun, acum vreo 2 ani…

    Am peste 40 de proiecte pt inventii, dar mi-e teama ca am sa plec din tara, pana la urma. Oamenii cauta doar afaceri cu bani rapizi, prin Romania, nu faci prea multe cu noi tehnologii, si asta ma sperie la romanii nostri…

    Oricum, daca vrei sa vezi si tu bicicleta, treci prin Eforie, si ti-o arat (poti sa o incerci si tu, sigur ca da).
    Ionel

    Răspunde
    • Super! Din pacate eu sunt tocmai din Navodari,as fi trecut imediat dar am scoala,drumul si etc.Va gasesc tot la aceasta adresa nu?Eu sunt fan mare al bicicletei,bat orasul cta acuma lejer,dar am mtb.Nu-mi permit cursiera.cand am timp trec.Mersi de oferta!

      Răspunde

Lasă un răspuns

