RSS Feed

Cărţile horror nu sunt chiar aşa de rele!

Dintotdeauna mi-au plăcut filmele horror,cel mai mult pe atunci când acele imagini chiar mă speriau şi-mi dădeau fiori.Acum sunt prea mare(sau am văzut prea multe filme horror la viaţa mea)ca să mă mai sperie,şi am trecut la literatură,că poate o fi mai bună.
M-am uitat la Google şi cel mai bun se pare a fi Stephen King,m-am dus la bibliotecă şi am citit câteva în decursul lunilor.Din câte am înţeles,ideea de horror e altfel explicată în cărţi(că doar nu ţi-o sări demonul în faţă ca la filme) şi se bazează mai mult pe morţi suspicioase,cadavre şi mortăciuni de tot felul,situaţii bizare,ciudate şi bineînţeles partea thriller,când în general victimele fug ca un câine cu coada între picioare de atacator(care e de obiceu uman,psihopat şi posedat).Îmi place că aceste cărţi nu sunt cenzurate când e vorba de înjurături(foarte multe în aceste cărţi).Implus,faptele sunt mult mai reale,aici răul otrăveşte omul,care om atacă pe cei din jur,nu ca în `Paranormal Activity`,unde direct demonul aruncă prin casă lucruri,trînteşte uşi şi îţi apare in vise.

Singura problemă a acestor cărţi e că sunt lungi,n-am văzut vreodată un roman horror sau nuvelă thriller sub 300 pagini,iar lucrurile stranii apar abia după 100 pagini(deci răbdare şi nervi buni).

Lasă un răspuns

