RSS Feed

Despre întinsul chestiilor pe pâine.

Ştiu că pare extrem de banal,dar am văzut că oamenii au diferite moduri de a întinde o dulceaţă sau o margarină pe pâine.Eu de exemplu,nu ştiu de ce m-am obişnuit aşa,dar parcă văruiesc săraca felie de pâine cu cuţitul să fie pe toată suprafaţa întinsă,la fel fac şi cu stratul de ce o fi(dulceaţă,vinete,pate,icre).O fac de parcă nu aş vrea ca o suprafaţă să rămână `neintinsa`,pur şi simplu nu mă simt eu bine dacă n-o fac.
Însă când m-am dus la moldoveni altă chestie frate,ăia au pus odată ditai lingura,au întins-o în două sensuri cu lingura lor uriaşă(înapoi şi în faţă) şi au muşcat bai nene.
Voi cum întindeţi chestiile pe pâine?

3 responses »

  1. si vreau sa simt gustul dulcetii .. deci eu pun si multa si pe toata felia:X

    Răspunde
  2. Si eu o varuiesc! Imi i-a numai 10 minute pana intind gemul pe paine!:))) si bine inteles ca dupa o mananc in 2…
    P.S.: Grozaaav blog!>:D<

    Răspunde

Lasă un răspuns

