RSS Feed

Ce facem când învăţăm pentru şcoală?

Nu  ştiu ce faci voi ,copii harnici, dar eu când ajung acasă nu am nici un chef de învăţătură, mai ales de punctul meu forte `toceala`. Intru în casă şi strig primul lucru mamei `Mi-e foameeeee!`, asta după 7 ore petrecute pe profil mate info. Toate bune şi frumoase, burta plină, dar stai! Mai e facebook, blogul, vedem un update, vedem ce-i nou în lumea internauţilor.

A venit şi momentul, mă aşez leneş în pat cu caietul şi deschid. Îmi calculez timpul, dacă am mult zic `Băi, azi nu ies afara`, dacă am putin`Dacă termin repede sigur fac ceva mișto`. Nu trec 5 minute că deja merg spre frigider cu un instinct aproape natural, să văd `ce mai e nou prin frigider`. După ce mă întorc ronţăind ceva descopăr că am uitat ce învăţasem în acele 5 minute..
Reuşesc să nu mişc jumate de oră, doar învăţând, deşi mi se pare în zadar ,că deja îmi pierd răbdarea.. Dacă am reuşit să învăţ jumate din lecţie deja mă simt împlinit, nici nu ajung să mai citesc ultimele fraze, ştiind că sunt nimicuri, şi că trebuie cât mai repede să termin şi să face ceva muuult mai interesant. Ghici ce? Fix la ultimele fraze m-a ascultat, şi aia era biologia..
Ai păţit la fel, adolescentule?

One response »

  1. ceva de genu si la mine………

    Răspunde

Lasă un răspuns

