RSS Feed

De ce nu le place bărbaţilor ziua de 1 martie.

Era azi dimineaţă, când intru în baie şi găsesc pe coşul de rufe revista mamei, şi mi-a sărit un titlu în ochi:`Barbatii noştri.De ce nu le place ziua de 1 martie.`Eu cunosc personal răspunsul, dar am deschis să văd ce zic alţii.
Au fost întrebaţi 4 bărbaţi despre această zi:

  • Unul era deprsiv din cauza comunismului, că era obligat să aducă ofrande Elenei Ceauşescu şi de politicienii zilelor noastre care împart flori în stânga şi-n dreapta. Replica lui de început:`Iubesc femeia, dar mă irită sărbătoarea asta.`
  • Altul începe direct cu `Pe mine mă lasă rece aceste sarbatori`, indignat de faptul că în mediul rural, femeile oferă mărtişoare, nu invers. Alt motiv ar fi că îi era ruşina să stea la coadă pentru a oferi mărtişoare profesorilor, obligat de mama lui.
  • Al treilea pleacă nebuneşte spre o călătorie fără destinaţie cu prietena şi se chinuie să-i ofere ceva original.
  • Ultimul este marcat de faptul că a recitat de ziua mamei o poezie de Goga despre o mamă care trudea pe câmp şi culegea grâu pentru pâine. S-a simţit foarte ruşinat, fiind mic îl înţelegem, nu a `cascat` ochii bine la poezie.

Eu cred totuşi că femeii îi place să i se ofere cadouri nu numai de ziua ei oficială, ci oricând, chiar şi nimicuri, un simplu semn al iubirii. Zilele acelea de 1 şi 8 ne obligă practic şi nu ştim să alegem un cadou bun.

One response »

  1. pai…mie ca sunt femeie si nu-mi plac zilele alea…dar barbatilor!
    ia cauta la mine pe blog sa vezi ce-mi plac! :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

