RSS Feed

Nu am stăpânit niciodată emoticonele!

Da, de la primii mei paşi spre internet, când am început să folosesc serviciul yahoo messenger, nu vedeam rostul emoticoanelor.La început mi se păreau nişte hieroglife greu de realizat, care abia dacă îmi reuşea unul, nu ştiam să fac mai multe deodată. Mă bazam mai mult pe scrisul corect gramatical decât să exprim un sentiment fals printr-un emoticon.

Aşa că am făcut o listă cu caracterele de bază pe care le folosesc (şi singurele care le stăpânesc) şi însemnătatea lor. Astfel avem:

: )-cel mai simplu semn, cunoscut pentru că uramatorul este popularul `:)) `. Poate însemna mai ales `Suntem prieteni` sau pur şi simplu simbolul pe care îl pui când nu ai nici o stare, dar simţi nevoia.

: ) )-Cel mai popular, pe toţi pereţii de wc din şcoli. E folosit adesea pentru un râs batjocoritor, scurt, dar totuşi prietenesc. Cel mai bine se foloseşte la `De ce ai acel status de cocalar?`, sau `Daca o să-ţi spun că am luat 4 la desen, o să râzi de mine?`.

: D-zambaretul, este cel mai bun pentru `esti un băiat ok, dar nu aş ieşi cu tine niciodata`, sau doar pentru a exprima mulţumirea, folosit singur în general după o expresie de genu `maine suntem liberi!`.

; ) -`Ai făcut o treabă buna`, e cel mai non-mistocar sens. Acest simbol a rămas sacru, căci nu foloseşte niciodată la râs de alţii, şi exprima doar încrederea.

= ) )-De obicei urmat de multe `)))))) ` atunci când persoana de stă lipită de monitor se sparge în râs. Mai are şi sens propriu:`Si zici că ţi-ai cunosc iubirea vieţii în veceu?`sau `Sa vezi ce faţă a făcut profa când a aflt că ce bea e bors`. Practic, când crezi că spui o glumă bună, iar cel care nu s-a prins, pune acelaşi emoticon, ca să arate că-i pasă sau că s-a prins.

: X-Semnul iubirii sub semnul minciunii. Unele fete le interpretează ca şi cum un băiat le-ar iubir prin acel emoticon:`Wai fata Cutărescu a pus: X când vorbeam!`. Poate exprima ori dragostea clară, ori `pun: X că te iubesc, dar în realitate nu aş putea fi cu tine!`. Sau cel mai popular `Iubi, acel cu -te iubesc-a fost mass sau pentru mine?`.

: | -Ca un Poker Face, ce evident înseamnă `nedumerire`, sau `wtf why?`. Cel mai des folosit pentru `De ce vrei să ne despărţim?` sau în cazul dezamăgirilor totale:`De ce mergem în weekend la şcoală să recuperăm?`.

3 responses »

  1. eu nu suport „;)” daca imi pui pe mess semnul asta imi dai cu jet si asta „:)” la fel =))

    Răspunde
  2. Eu nici macar nu incercsa le invat , pentru ca ” nu le stapanesc” si nici nu le descifrez. Asa ca prefer sa scriu ceea ce as pune prin emoticon! Asta sunt eu!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

